Followers

Sunday 17 April 2011

Suka dan Duka 16 April 2011

kali ni aku nak menceritakan suka duka aku ketika hari sabtu,16/4/2011...yang suka atau berita baiknya ialah aku lulus ujian undang2 untuk lesen motor....pergh..memang syok ar lulus ujian tuh...aku fikir dah gagal sebab buku baca sikit jer...latihan dia pon aku buat sikit jer...tapi nasib baik boleh jawap..lepas tu aku mesej la kawan aku,faiqah namanya.aku nak bagitau dia kata aku lulus..tiba2 muncul berita yang meyebabkan aku duka, aku dapat tau kata dia dan aqila tengah main boling dengan sharul dan luqman...aku pon tanya la mak aku kata aku nak pergi main boling ngan kawan2 tanpa berfikir panjang mak aku jawap..tak boleh..aku kena ikut mak aku pergi rumah sepupu aku gak...aku pon dengan berat hati terpaksa ikut mak aku....sampai saja rumah sepupu aku,salah seorang sepupu aku ajak naik motor..aku pon syok la....kami pusing satu kampung dah..tiba2 sepupu aku tanya nak tiru adnan sempit tak..aku pon tanpa teragak2 pon setuju la..sepupu aku kata pulas minyak sampai  habis..aku pon pulas lar sekali moto terangkat tayar depan nasib baik aku sempat brek kalo tak dah rempuh kereta mak aku,yang sepupu aku dok mengucap kalimah syahadah kat belakang tuh..hahaha tu la pengalaman paling best bagi aku.....itulah suka dan suka aku pada 16/4/2011....

No comments:

Post a Comment