Followers

Wednesday 6 April 2011

kebosanan yang amat sangat

disebabkan aku tengah blurr dan boring yang teramat sangat sekarang nih..dan aku juga dah lama tak tulis blog..so aku pon buat keputusan nak tulis cerita yang berlaku kepada aku sepanjang aku tak tulis blog ni....ok,sebelum tu aku nak doakan semoga kawan aku hazwan farhan selamat sampai di Madinah...sebab sekarang ni dia tengah mengerjakan umrah...ok.aku nak ceritakan tentang keinginan aku...sekarang ni aku teringin nak beli handphone...sebab handphone lama aku hilang...hahaha..so aku punyala kempunan nak beli handphone sampai terbawa dalam mimpi....hahaha.....aku tengah tak dak duit sekarang..kalo aku mintak kat mak aku mesti dia tak bagi sebab dah dua kali dah handpone aku hilang...huhuhu...so aku buat keputusan nak beli handphone sendiri...mula2 aku fikir nak jual kan PSP atau PS2 milik aku...tapi disebabkan aku sayang sangat dekat dua benda tuh maka tak jadi la aku jual...hahaha...mana boleh aku jual barang yang aku beli dengan hasil titik peluh aku sendiri...masa aku nak beli PS2 aku ambik masa hampir 4 bulan nak kumpul duit nasib baik baik mak aku support duit dia sikit...kalo tak,tak dapat beli PS2..PSP pulak aku tak kumpul duit pon cuma mintak kat mak aku ja...tiba2 ja dia setuju nak beli..aku fikir mak aku tuh main2 ja tapi dia beli sungguh...tapi skarang ni aku nak handphone....tak pa..aku tak kan menyerah kalah macam tu ja...aku akan kumpul duit sampai cukup.....sampai sini sajalah post aku kali ni...ok...jumpa lagi dalam post yang akan datang

No comments:

Post a Comment