Followers

Friday 14 December 2012

KAMI Bebas,Kami MERDEKA (BATCH 95)

Assalammualaikum w.b.t pembuka bicara untuk entry kali,kali ni aku nak cerita tentang perasaan aku dan kawan-kawan setelah kami sudah bebas dari "berperang" dengan SPM..hahaha..perasaan bila habis SPM ni rasa macam semua beban yang aku dan kawan-kawan tanggung selama 5 tahun ni hilang macam tu sahaja.Hati ni rasa tenang gila kan,hahaha..aku tahu la perjalanan aku masih panjang,tapi aku peduli ape,la ni enjoy dulu meraikan kebebasan aku..hahaha..dulu sebelum SPM nak keluar rumah punya susah,nak kena bagi seribu alasan,itu pun kadang-kadang tak boleh keluar jugak..adoii,tapi itu semua cerita lama,sekarang ni,nak pergi mana saja pon dah boleh dah,hahaha..ni baru la bebas kan..masa SPM memang study la setiap malam kecuali kalau ada cuti panjang..hahaha..esok tu nak periksa baru malam sebelumnya study,itulah aku dan kawan-kawan study group aku..apa-apa pon aku dan kawan-kawan dah buat yang terbaik dan sekarang ni hanya bertawakkal dan berdoa kepada Allah S.W.T supaya dapat result yang gempak..AMIN..Hati mana tak sedih persahabatan yang terjalin selama 5 tahun akhirnya terpaksa berpisah juga,well,setiap pertemuan akan ada perpisahan kan,harap dapat jumpa korang semua lagi la
bawah ni aku ada selit beberapa keping gambar ragam-ragam kawan-kawan SMAD aku lepas habis SPM..: )


muka happy la bila dah habis SPM,btw aku akan miss saat-saat nih..:'(


KAMI SAHABAT DAN SELAMANYA SAHABAT..:)
 



No comments:

Post a Comment