Followers

Saturday 12 March 2011

my new best friend

ok kali ni aku nak bercerita tentang seorang rakan baru aku...nama dia fatin faiqah dahiyah...ala orang yang tolong mencantikkan blog aku nih...dia banyak tolong aku dan aku banyak menyusahkan dia tak tahulah nak balas macam mana..semoga tuhan dapat membalas jasa kau faiqah....ok aku start suka kawan ngan dia sebab perkataan dia yang membuat aku tertarik nak berkawan dengan dia..nak tau ke apa perkataan tuh???..ok perkataan yang buat aku tertarik nak  berkwan dengannya ialah perkataan "terajang maut",,korang paham tak apa itu "terajang maut"...tak tahu??nak tahu tak...tak yah la biar aku dan dia saja yang tahu sudah la.. hahaha..kan faiqah kan cuma kita ja tau perkataan yang ganas tuh..ok aku suka kawan ngan dia sebab sikap dia yang pemurah...pemurah la sebab sanggup bantu aku..lagi satu dia ni jenis yang ceria...suka sangat bila chat ngan dia...nak tengok gambar dia tak..nak??? kalo nak korang cari lah kat dalam blog aku nih aku...mesti ade punye...ok sampai sini sajalah yer....

3 comments:

  1. waa..yaabeedaabeeduuu..hhaa..
    i like my 'trajang maut' tuh..hhee
    btw..thnks yaw..write this post..
    so sweett like my muffin..hhaa..
    thnkss kwan..;)

    ReplyDelete