Followers

Saturday 12 March 2011

Filem paling best pernah aku tonton

kali ni aku nak menceritakan tentang filem tempatan terbitan KRU studios..filem itu bertajuk HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA atau nama inggerisnya THE MALAY CHRONICLES BLOODLINES...filem tu memang tersangat2 best rugi kepada sesiapa yang belom menontonnya....cerita itu berkisarkan sejarah penubuhan negeri kedah..aku sebagai penduduk negeri kedah berasa amat bangga....filem ni dah macam filem antarabangsa....memang best..hahaha


amacam hensem tak hero..dia hensem kan...

kata2 yang palin aku minat dalam blog ni ialah kata2 umie aida yang membawa watak bernama Lang iaitu ibu kepada Merong Mahawangsa...kata2 itu berbunyi seperti ini:

sampai masa,tibanya waktu
redup hati kaum berdua
bila dua jasad bersatu
hidup mati jadi bersatu....

sampai sini shajalah cerita aku kepada korang..nanti aku citer lagi filem apa yang best ok..by the way..tak sabar rasanya nak tengok World Invasion:Battle Los Angeles,,,ok..tunggu cerita terbaru tau

4 comments: