Followers

Wednesday 18 May 2011

EXAM....FACEBOOK...BLOG...EXAM

sekarang ni dah masuk minggu peperiksaan so ramai kawan aku yang tak online facebook, kalau ada pon sekejap2 jer diorang online tapi aku masih lagi online facebook walaupun minggu peperiksaan...aku dah macam addicted dengan facebook nih...kalau tak buka 1 hari ja tak senang hidup..last2 untuk menghilangkan kegelisahan dihati aku pon pergi online kat cc..itu dulu la masa broadband aku kena potong..tapi sekarang dah tak payah pergi cc just online kat umah ja sebab mak aku dah bayar...aku suka online facebook ni tak tahu la sebab apa...tapi bila aku online facebook..aku tak chat ngan sapa2 pon..kadang2 ngan kawan aku ja..actually selalu gak la aku chat ngan kawan2 aku yang sekolah sekali ngan aku....kalau yang aku tak kenal aku ignore jer...selain dari online facebook,aku suka melihat blog2 kawan2 aku...perghh kebanyakkan blog kawan2 aku semua cantik2....itu sajalah cerita tentang hobi aku pada musim peperiksaan ni selain daripada study...ok jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment