Followers

Thursday 25 August 2011

Farewell PSP...:'(

lama dah aku tak post entry baru kat blog, so kali ni aku nak ceritakan tentang PSP aku..aku sayang sangat PSP aku tuh..perghh bukan senang nak pujuk mak aku supaya beli benda tuh...akhirnya pujuk punya pujuk mak aku pon setuju la nak beli,Masa beli PSP tuh tuhan saja yang tau betapa gembiranya aku..tapi sekarang PSP aku dah kena rampas kemarin...huhuhu..sedih weh..mesti aku boring tanpa PSP aku..tapi nasib baik ada PS2 aku lagi, at least tak la boring sangat..P.K. HEM kata kalau nak PSP tuh kena ambik hujung tahun..perghh lama tuh..aku pon tak sangka PSP aku boleh kena rampas padahal aku letak dalam BEG. Rupa2nya pengawas ada buat spotcheck senyap2 masa semua pelajar ada kat dewan..hari tu plak ada majlis sambuatan aidilfitri dan majlis bantuan zakat...aku bawak PSP tu pon sebab nak main kat bustop ja..tapi yang rampas PSP aku tuh adalah kawan baik aku sendiri.perghh.. panas beb..tapi aku tak boleh salahkan dia sebab dia pengawas dah memang tanggungjawab dia dan memang salah aku pon sebab bawa benda terlarang ke sekolah..so apa2 pon aku kena tunggulah sampai hujung tahun...bye PSP..love you damn much.......


Aku sayang PSP aku..


tunggu aku yer PSP..hujung tahun aku ambik kau balik..until then farewell..

so sampai sini sahajalah entry aku kali ni..bye...

No comments:

Post a Comment